"Singin' in the rain"

Nu när man bor ensam så vill det ju till att försöka utnyttja detta så mycket som möjligt. Jag ser till att springa runt i fula mys-kläder så mycket som möjligt, äter frukost naken och lägger av fisar opassande ofta.

I morse var det även dags att prova på det här med att sjunga i duschen.

Osäkert tog jag ton och sjöng om hur jag önskade att jag var en punkrockare. Jag skralade fram missnöjet med att vara född i fel decenium och mot slutet tog jag verkligen i från tårna. Var så upptagen med min skönsång att jag helt glömde av att lägga balsam i håret.

Öm i halsen kliver jag ur duschen med mitt trollhår och kan bittert konstatera att det där med sång i duschen, är nog bara för de lyckliga få med sångröst. Själv får jag ont i öronen av min egen stämma. Låter nog spotify sköta det musikaliska hädanefter.

Kommentarer
Postat av: ullisar

gör dig inte för van vid fisandet bara, om du nu skulle råka få en ny inneboende som skulle ogilla :)

2009-09-09 @ 14:21:42
URL: http://ullrika.se
Postat av: t0tta

Själv är jag hyperallergisk mot den låten.. Nämn en enda punkrockare, som hade blommor i håret... Det var väl för bövelen hippie som hade det...

2009-09-10 @ 12:17:11
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: ullisar

du är så klok t0tta å jag tänkte inte så långt som du. men ja, jag har också funderat på just det där :)

2009-09-10 @ 19:51:35
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0