Is it Friday!?

Men aaaaaaaaaaaaahhhh det är ju fredag!!
Jag glömde nästan!


Jag gick upp, duschade och klädde på mig i helt vanlig ordning. Ingen fredagsdans. Ingen mima framför spegeln med hårborsten till "hit me baby one more time". Ingen hotellfrukost, inget glitter på ögonlocken. På spårvagnen satt jag helt lugnt i min egen lilla värld, störde inte en själ. Inga spontana hejarop, inga glädjetjut. Jag generade inte ens några främlingar med att obehindrat se dem i ögonen och le.

Och så kommer jag till jobbet och ser min startsida:
www.isitfriday.org

Hur kunde jag glömma?!
Hur i hela världen kunde jag glömma av att fira veckans bästa dag?

Jag har redan förlorat 10 timmar.
Detta måste jag ta igen, nu blir det fredagskänsla x2.

Woop woop!

Kommentarer
Postat av: annuendag

Jag kände fredagskänsla redan igår eftersom att vår föreläsning idag blev inställd redan i onsdags, så idag tror jag det är lördag - vilket innebär att jag i morgon kommer tro att det är söndag, på kvällen komma på att det bara är lördag och vips så har jag en hel helgdag till!



Tyvärr kommer ju det här leda till att nästa vecka blir avgrundsdjup lång på grund av att jag tror mig ligga en dag före hela tiden - så du behöver inte bli avundsjuk :)

2009-09-25 @ 10:24:56
URL: http://annuendag.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså Hanna, du är ju bara helt jävla underbar!

2009-09-25 @ 13:29:54
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0