Att pimpa ut en lägenhet

I går kväll satte jag ut en annons för Amandas gamla rum på en liten site för delat boende. Jag slängde upp ett par bilder och tänkte "vad kul om NÅGON svarar i alla fall, så slipper jag annonsera på snor-dyra finn.no"

Två timmar senare hade jag inte mindre än 10 aspiranter på rummet.
I morse var det uppe i 20.
Nu närmar vi oss 30 och jag är helt överväldigad.


Här satt jag och var orolig att jag inte skulle finna någon som ville bo ihop med mig, och blir fullkomligt dränkt i mail och sms från glada, roliga och framför allt SKÖNA människor. Det är en salig samlig.

Vi har afrikanskan som vill att jag ska lära henne norska, den böga dansken, massor med party-svenskar, portugisen som ställer massor med krav, studenter, galna kockar, killen som gillar att ha på sig glasögon och mössa, fotografer, filmfanatisker, klädesdesinger och webdesigner.

Jag svarade kanske ja på fler annonser än jag borde men de verkade så sköna att jag bara vill träffa dem allihopa!

Har nu en tuff vecka framför mig och för närvarande cirka 12 visningar.
Det här blir bra.
Yeah.

Kommentarer
Postat av: Sketis

Fanns det ingen som hade tvångsmässigt städmani och som älskade att bjuda på mat?

2009-09-09 @ 18:05:42
URL: http://sketaful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0