Nu får det vara nog.

Nu har jag tröttnat på att må så här.
Nu orkar jag inte få ångest över riktiga småsaker.

Det är påfrestande för både mig och alla i min omgivning, det är demotiverande, energikrävande, genant och framförallt under min värdighet.


Tänker på hur Sketis skrev:

"Må dåligt, men se till att sätta ett datum
då du bestämmer att där, där är det nog.
Mår du fortfarande dåligt när det datumet
kommer så tvinga dig till att göra
roliga saker, tvinga dig att må bra. :)"



Jag tror den tiden är kommen!
Nu är det dags för mig att må bra igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

BRA Hanna!

2009-10-13 @ 21:03:40
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG MED! jag har kännt igen mig till 100 % i vad du har skrivit det senaste.. men nu får det vara NOG! nu kör vi!! :) :)

2009-10-19 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0