ågren

Så skönt att läsa era kommentarer som är fulla av medkänsla och uppmuntran. Kontentan i det hela verkar vara "man mår dåligt ibland. Så är det. gråt ut, lev med det, bli glad igen" och det inger mer tröst än jag trodde.

Ni menar alltså att det är NORMALT att må såhär?
Jag är inte lika missplacerad som jag känner mig?
Jag är inte helt störd i huvudet som går runt och har rå-ångest utan anledning?

Är det okej att bara gå runt och må dåligt?
Eller måste jag hinna kärnan, bota den, boda aids när jag ändå håller på, mäkla fred i mellanösten, bli lycklig, glad, vältränad och smal?

Kommentarer
Postat av: Li

Oftast har man en anledning, kruxet ligger i att med våld tvinga fram den. Hjärnor är högst samarbetsovilliga för att vara en del av en. Hoppas du mår bättre!

2009-10-05 @ 18:23:25
Postat av: Sketis

Må dåligt, men se till att sätta ett datum då du bestämmer att där, där är det nog. Mår du fortfarande dåligt när det datumet kommer så tvinga dig till att göra roliga saker, tvinga dig att må bra. :)

2009-10-06 @ 03:44:33
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så klart det inte är okej att du mår dåligt, verkligen inte

2009-10-06 @ 12:31:22
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: t0tta

En klok en sa en gång att man måste ha tråkigt ibland, för att uppskatta det roliga. Jag tror det är samma med mående... Uppskattar man någonsin att vara frisk, så mycket som när man ligger med 40 graders feber och bihålorna mer täppta än massiv ek? Nope... Och såvida man inte har nåt fel som gör att man ÄR konstant lycklig, så bygger man upp en del skit i systemet, som man helt enkelt inte tar itu med och som ibland bubblar upp ordentligt...



Så länge det inte stannar kvar och är en regelrätt depression, så ska man nog inte vara så orolig.. Man KAN inte vara glad och må bra alltid.

2009-10-07 @ 16:08:28
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: ullisar

Sketis sa allt jag ville ha sagt. word.

och ta hand om dig!

2009-10-07 @ 22:32:44
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0