Solsken, bajs och Fejsan

Ja jag vet att jag tjatar något alldeles fruktansvärt om min stackars panikångest här på bloggen. Men det är just det som är så fint med er, med bloggen, med den här skeva diktatoriska kommnikationen. Att jag bara kan tjata på precis hur mycket jag vill utan att behöva ta hänsyn!

Jag vill bara att ni ska förstå, att jag är inte sånhär hela tiden.
Egentligen är jag en ganska kul tjej. Faktiskt. Heeelt ärligt.
Men åh all min tid och energi går ut på att vara sådär kul och glad mot folket runtomkring.


Ni som har mig på Facebook kanske har lagt märke till att jag skriver om solsken och fjärilar på statusen mest hela tiden, när bloggen handlar om bajs och krig och ångest. Men på så vis har vi ju en balans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0