- recharged -

Definitionen av den perfekta helgen = min helg.

Jag tror att en viss Kollega har mycket med det att göra.
Ni vet hur det är, sådär när man inte kan sluta se på varandra? När man måste ta i varandra precis hela tiden för att bekräfta att det är lika underbart även denna gången. När man ser varandra i ögonen och inga-ord-behövs-för-allt-man-vill-få-sagt-finns-redan-där klyshigt.

Släng in lite hemmalagad middag i goda vänners lag, en halvhjärtad halloween-fest, den totala slappsöndagen med sura fiskar och Bejeweled 2 och det finns inte mycket annat att önska.

Jag har varit sådär naivt, barnsligt, hämningslöst lycklig i två dagar nu. Det är som om någon gick in och laddade mina batterier med allt som är gott.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har du fått tag i Bejeweled 2 i annat än trialversion?!? GE MIG!!!

2009-11-02 @ 16:38:44
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0