På tal om bajs... toalettkrig

På jobbet har vi till allas glädje och sorg unisex toaletter. Nu är inte jag pryd eller så, men vad är det med människor i grupp och den totala bristen på kollektivt ansvar? Folk lämnar alla sorters märkliga spår efter sig:

  • Fartränder
  • Urinprov
  • Tidningar
  • Toalettpapper på golvet
  • Gamla kaffemuggar
  • Godis
  • Tamponger

De obligatoriska tjat-mailen har skickats ut gång på gång, utan reslutat. Jag tycker snarare att det bare blir värre. Idag gick det så långt att vår VD personligen krävde att man skulle meddela till honom vem som skapar ett sådan fruktansvärd oordning på toaletten. Så fort man märker ett märklig beteende inne på toaletten, ska man springa iväg till hans kontor och skvallra på sin medarbetare.

Haha.
Jag kan inte sluta se framför mig hur någon kommer gå in på toa efter Kalle, blickar ned i toalettskålen och se ser bruna kletiga fartränder. Jag kan riktigt föreställ amig hur han kutar upp till VDns kontor och med andan i halsen berättar om Kalles osmakliga rester. Sedan visar han ett bildbevis för att ytterligare stärka sina påståenden. Och så ska mr VD se sådär allvarlig ut, rynka pannan och senare ta ett allvarligt snack med Kalle om hans toalettvanor. Ha. Ha. Ha.

Kommentarer
Postat av: Fisken

För att ha bajsfobi så är det mycket skitsnack?

2009-03-06 @ 10:17:45
URL: http://dumbas.blogg.se/
Postat av: DD

Är norrmän äckligare än svenskar eller är det en osedvanligt osmaklig samling människor som jobbar just där?



2009-03-06 @ 10:27:52
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Alex

Är Kalle ett alias för Hanna?

2009-03-06 @ 13:58:49
URL: http://teammanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0