Idag blir jag miljonär!

Kanske inte riktigt, men nästan, nästan. Så otroligt mycket nästan.
Vi snackar LöningLöningLöningLöningLöningLöningLöningLöning!!

Norsk jävla löning dessutom.
Med en fet bonus på.
Från två jobb.
Fattar ni??

Jag ville bara ta den här sekunden och berätta för världen att så här mycket pengar har jag aldrig någonsin fått. Och helt ärligt.. så kommer det nog dröja ett bra tag innan det blir dags igen. Kanske om jag säljer en njure på svarta marknaden, men det har jag faktiskt inte så stor lust till.

Istället vill jag gå ut på löningspils med jobbet och vara kung för en dag.

Kommentarer
Postat av: Sketis

Drottning!!! Eller ska du odla skägg? :P

2009-03-06 @ 17:02:32
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: Sara

Får jag följa med? :D

2009-03-06 @ 20:44:05
URL: http://saraharjunen.blogg.se/
Postat av: Sandra

BRA! Då kan du ju passa på att dela med dig lite till dina trogna läsare, som kompensation för din.. så kallade paus..

2009-03-06 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0