Att ta ordet desperat till nästa nivå

Ring ring!

Jag: Aa det var Hanna
Någon: Hej hur är det?
Jag: Eum. Bra. Vem är det?
Någon: Det är Osman.
Jag: Vem?
Någon: Osman!
Jag: Vem är du?
Någon: Osman!!
Jag: Jaa. hej. Vem är du?
Någon: Men säg inte att du har glömt mig, vi chattade ju på msn förra veckan.
Jag: Vad är det du säger? Har vi chattat?
Någon: Ja men snälla, du har väl inte glömt mig?
Jag: Alltså, vem är du? Fyfa vad du ljuger. Jag använder inte ens msn.
Någon: Jaaa.. okej då. Men något var jag ju tvungen att säga så att du skulle hänga kvar.
Jag
: Så varför ringer du?
Någon: Men vi kan väl lära känna varandra?
Jag: Nej.
Någon
: Men jooo.. berätta lite dig själv.
Jag: jag tänker lägga på nu.
Någon: Men då kan vi ju inte lära känna varandra!
Jag: Hejdå!
Någon: Nej!

klick.


Kommentarer
Postat av: Sketis

Hahahahaa... Ja du... Men msn har du ju, vi tjötade ju där igår, minns du inet? Hallå? Hallå? ok då... skit! klick



:P

2009-03-08 @ 01:10:00
URL: http://sketaful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0