Hanna = experten på flyttning

Igår påbörjade jobbet sin flytt till de nya stora underbara lokalerna.
Jag hade ställt upp som frivillig att hjälpa till med detta. Jag var visst den enda frivilliga tjejen och var givetvis tvungen att bevisa mig själv då. Så jag bar lådor. Och stolar. Och bord, datorer, skärmar, skåp och gud vet vad.

Vid ett tillfälle fann jag mig släpandes på ett kassaskåp.

Vi började direkt efter ordinarie jobbdagens slut, och höll på långt in i natten. Kring ett-snåret var mina fötter slut, mina kläder genomblöta med svett och tårarna på väg av ren utmattning.

Om jag har träningsvärk idag? Oh ja.
Om jag tjänade big bucks igår? Oh ja.
Om vi har olidligt mycket kvar att göra i morgon. Ooooh ja.

Kommentarer
Postat av: Linn

det är helt sjukt!!!



JAG ÄR INTE HELLER REDO!!!! :P



Tiden bara flög iväg ju!!!



Om en vecka.

du och jag i ett flygplan(skrash)

nejdå. hej hopp

2009-06-27 @ 19:22:02
URL: http://unstylisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0