The return of the dead

Så känner jag mig i alla fall. Tokfylla två dagar på raken var tydligen vad som behövdes för att sätta immunförsvaret på noll och dra på sig världens förkylning.

Just nu är jag egentligen benägen att säga influensa för så mår jag faktiskt, men eftersom jag ber till Gud att så inte ska vara fallet vill jag inte jinxa det. Om vi snackade influensa hade jag inte kunnat nära drömmen om att jag ska vakna upp i morgon och vara frisk som en nötkärna.

Bjuder på lite bilder från partybåten som började i förvånansvärt lugnt manér...





Men eftersom vi hade fri bar, så spårade det givetvis ur tre sekunder senare....







Nu ska jag hem, trycka i min oanständigt många smärtstillande och ta en helkväll i sängen.
Tyck synd om mig, det gör jag.


Kommentarer
Postat av: Sketis

Vad fan hände på den där båten egentligen? :P

2009-07-13 @ 15:44:32
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: ullisar

heliga ko sicket liv! hade inte passat mig alls, snyftar hon olyckligt och känner sig gammal och fet.

2009-07-17 @ 23:55:05
URL: http://ullrika.se
Postat av: Sis

Om den tjejen hade varit JAG, så hade ALLA mina vänner jag känner och inte känner sett att det va jag. Och jag skulle allt utom att uppskatta det. tänk på det till nästa gång. osnyggt tjejen. den vann du inte! lågt bara.

2009-07-26 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0