Mellanlandning

Så har den långa resan till lilla Mallorca börjat. Har kommit såpass långt att jag är i Karlstad och hälsar på Linn som jag ska åka med. Det hela är mycket spännande eftersom vi aldrig har träffats, och nu ska vi bo ihop i tre veckor.

Vad som också är spännande är att jag lyckades vimla runt och rätt till en klubb där jag hittade Linn i mycket vacker uniform. Fullt upptagen i arbete gav hon mig helt sonika en nyckel samt den väldigt fina handritade kartan. Columbus-Hanna drar vidare på nya äventyr och lyckas även denna gången finna hela vägen fram till hennes lägenhet.

Så här sitter jag och skriver. På en dator som inte är min i en lägenhet till en brud jag aldrig träffat, men vart blogg jag läst i långt över ett år. Livet är kul ibland.

Kommentarer
Postat av: Nergfol

Njorun, länken funkar inte!! Hjälp, länken funkar inte!!!!! Gör nåt åt det, GÖR NÅT ÅT DET!!!! Fort... FIXA LÄNKEN!!!



;)

2009-07-04 @ 09:46:34
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Nergfol

Så, bra! ;)

2009-07-04 @ 16:03:03
URL: http://nergfol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0