Hanna + Christian Delpech = sant

2 timmar varje dag har vi lektioner i flairing. Vilket helt enkelt betyder att man lär sig hantera redskapen bakom baren på ett coolt sätt, för att vara bartender handlar lika mycket om att underhålla som att leverera goda drinkar.

Mitt under lektionen dyker denna snubben upp och trotsar alla naturlagar som finns. Vi är stumma, ödmjuka, och beundrar honom med hakan nere vid knäna.



Han är inte bara grym, han är dessutom flerfaldig världsmästare. Han jobbar på det hetade stället i LA ocg enligt rykten får han dryga 40 000 kronor i dricks. Per kväll. Kanske man ska satsa på detta lite seriöst?!

Senare samma kväll, gissa vem jag springer på om inte självaste Christan himself?
Groupie-Hanna tar tillfället i akt.


Kommentarer
Postat av: Mejsel

det är helt sjukt. synd att jag har glömt bort det mesta som jag lärde mig =/

2009-07-14 @ 00:43:07
URL: http://mejselbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0