Förvirrade tankar på kvällskvisten

GI is the shit.

I en värld full av åldersnoja är det lite trevligt med att finnarna går återbesök.
Som ett bevis på hur liten jag egentligen är.

Ett liv utan våg är ett bra liv.


Vi fick tillbaka TV:n idag efter två månader utan.
Jag har faktiskt inte ens saknat den.

I början av det här inlägget skrev jag på norska utan att ens inse det.

Trots att jag inte kunde bry mig mindre om Blondinbellas liv läser jag bloggen varje kväll.
Det är så skönt att varva ned med något som inte berör mig, alls.

Livet som webdesigner är ganska sweet.
Livet i allmänhet är rätt sweet just nu.


Klart slut.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: DD

Det är väl underbart att kunna avsluta med att säga att livet är sweet?



Sweet!



Over and out







2009-01-15 @ 13:44:09
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0