Ett geni i arbete

En ny norsk splatterfilm har premiär i dagarna. Jag skulle aldrig i mitt liv få för mig att se den eftersom det skulle innebära flera veckors förstörd sömn. Jag som blir skraj av Scary Movie vet bättre ä att försöke spela cool och kolla på läskiga filmer.



Men den här filmen blir jag faktiskt tveksam till. Kanske, kanske det är nåt att ha ändå?

Lyssna bara på storyn:
"En grupp ungdomar åker upp till en stuga i de norska bergen för att roa sig och åka snöskoter. Under andra världskriget använde dock de ockuperande nazisterna området till hemska företeelser... Snart börjar nazist-zombier vakna upp ur snön och attackera."

Men, vi har fortfarande det bästa kvar. Antagligen tidernas bästa tagline:

EIN! ZWEI! DIE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill så sjukt gärna se den! Norska filmer brukar ju vara bra :)

2009-01-18 @ 08:38:56
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag tror jag hellre ser Valkyrie då om man ska se nåt med lite andra världskriget i sig haha! Zombies och jag klickar ungefär lika bra som kokosfett och sirap (prova inte, en dålig kombination). Anyways, du har blivit utmanad på min blogg Hanna eftesom du är så jäkla rolig och säker kan komma med svar som överraskar. Eller överraskar och överraskar, jag känner dig inte ens förutom det lilla du väljer att ge ut i bloggen. Men det hade vart kul att veta mer om denna sjukt roliga tjej som brinner med samma äventyrslusta som jag själv. :)

2009-01-18 @ 11:57:02
URL: http://chelli.blogg/swelife
Postat av: Caroline

Jag vet inte om jag någonsin har sett en norsk film. Den där serien Sju systrar som gick för flera år sedan såg jag ju ibland visserligen... OM du ser den där zombie-filmen får du meddela om den var något att ha;-)

Norska är ju för övrigt ett ganska kul språk att lyssna på. Jag är lite avis på dig som får göra det jämt.

2009-01-19 @ 12:04:03
URL: http://karlssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0