En god start

2009 inleddes på bästa sätt. Jag satt tillsammans med folk jag verkligen tycker om, två av mina äldsta och bästa vänner. Vi träffas inte så ofta men det spelar ingen roll, tid och avstånd tappar sin betydelse efter ett tag. När vi träffas kan jag vara mig själv, och viktigast av allt: Jag tycker om den jag blir tillsammans med dem. Det är stort.

När tolvslaget närmade sig skrev vi listor på vad året fört med sig, vad vi uträttat under 2008, och vad vi hoppas ska ske under 2009. Det var så inspirerande att höra vad de skrivit, och riktigt roligt att sätta upp mål och drömmar för det kommande året. Jag kan göra precis vad som helst, det enda som hindrar mig är fantasin.

I slutändan såg listan ut ungefär såhär:

  • Nytt jobb
  • Ny lägenhet - tillsammans med Amanda!
  • Bartenderkurs på Mallorca
  • Fortsätta träningsschemat
  • Stressa ned
  • Bli trygg i att vara själv
  • Umgås bara med folk jag gillar
  • Bjuda in släkt och vänner till Oslo
  • Spara pengar, få en buffert och säkerhet
  • Installera en pole dance stång
  • Prata mindre om mig själv, lyssna mer på andra
  • Vara tacksam för det jag har
  • Åka på ett, ännu okänt, äventyr

Välkommen kära 2009!

Kommentarer
Postat av: DD

Ser ut som en riktigt bra lista det där!



Kör hårt!



Nytt år, nya äventyr!

2009-01-01 @ 16:54:33
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Frida

Ojoj, du kommer inte ligga på latsidan förstår jag!

Imponerande lista, det där...

2009-01-02 @ 13:26:57
URL: http://trasi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0