En kort resumé

Alltså helgen var fantatisk, vilket är anledningen till att jag befunnit mig i en koma fram tills nu. Vi gjorde allt annat än att sova, och vägrade gå och lägga oss med samma intensitet som en trotsig fyraåring.

Jobbet bjöd på mat och sprit i överflöd, kvällarna blev långa och jag fann några nya vänner bland kollegorna. Märkligt nog blir det aldrig de man tror.

Jag lyckades till och med dra på min en sinnessjuk träningsvärk av min så kallade skidåkning, så med mycket vilja skulle man kunna kalla det en hälsoresa.

Dessutom tog mina kollegor ordet intimitet till nya höjder när det konstant vägrade att låsa toalettdörren. Därför har jag nu sett samtliga kissa och även en och en annan bajskorv.

Bjuder på lite bilder, men av respekt för mina kollegor cencureras de flesta. Men ni mer er livliga fantasi kan säkert föreställa er de underbara nakenbilderna, bögkyssarna, spyorna och alla andra allmänna pinsamheter.



Middag = Peppes pizza = wonderful




Hanna + 12 killar = poker




-15 grader = fucking jävla svinkallt




Afterski + en cider = chill




Afterski + 4 cider + 4 jäger = snygg som faaaan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0