I brist på intelligent sällskap

Kalle på jobbet: Hanna..?
Hanna den sköna: Ja kära du?
Kalle på jobbet: Vad gör du?
Hanna den sköna: Inget, jobbar, fyller i loggar. Hurså?
Kalle på jobbet: Vem pratar du med?
Hanna den sköna: Jag? Ingen?
Kalle på jobbet: Hanna...
Hanna den sköna: Ja kära du?
Kalle på jobbet: Du pratar med dig själv.
Hanna den sköna: Åh?
Kalle på jobbet: Det gör mig obekväm.
Hanna den sköna: Åh.

Det gör faktiskt mig lite obekväm också, eftersom jag inte hade någon aning om det.
Är detta något jag gör ofta?

Kommentarer
Postat av: ullisar

det är väl bara att fråga? dig själv alltså! fast du får kanske inga vettiga svar därifrån - heller?



:)

2009-12-02 @ 01:59:16
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0