Kärlek till er alla

Hej Folket.

Är det inte fantastiskt vad mycket känslor som skjuter fram och tillbaka över det här stora abstrakta vi kallar internet? Jag blir såklart superglad av alla era kommentarer. Och inser att jag hade nog inte kunnat sluta blogga om jag ens ville.

Jag behöver ett ställe att skriva av mig på. Ett ställe där jag kan ventilera allt det här snurriga uppe i huvudet. Någostans där jag kan skriva att jag har en dipp på jobbet, och om inte den går över vet jag inte hur länge jag orkar vara kvar. Eller att något har hänt mellan mig och Kollegan men jag vet inte vad. Jag behöver ventilera min oro över CSN och deras dumma regler eller att jag aldrig någonsin ska bli frisk.

Och så vill jag ju givetvis dela med mig i glädjen att jag äntligen, ÄNTLIGEN fick lön igår. Och att jag denna månaden kanske får behålla den själv. Yey.

Jag ska fira med en frukost ute på stan. Kanske till och med en bulle.
Jag vet. Jag är galen.

Kommentarer
Postat av: folket

gött å höra girlie!!

2009-08-10 @ 15:42:19
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0