Sälek

Scen: Hanna ligger avdäckad i sängen. Amanda surfar porr på sin laptop.

Amanda: Nu har jag skrivit i din blogg!
Hanna: Ja? Vad skrev du då?
Amanda: Säger jag inte!
Hanna: Men jo. Nu blir jag nyfiken.
Amanda: Ja du kommer gilla det.
Hanna: Jasså?
Amanda: Ja du kommer älska det.
Hanna: Men säg då.
Amanda: Nepp.
Hanna: Jo.
Amanda: Inte en chans.
Hanna: Envisa fitta. Ska jag behöva gå upp och starta min dator för att läsa kommentaren?
Amanda: Om du är så nyfiken.
Hanna: Ja men det är jag ju.... Herre gud vad dum jag känner mig nu.
Amanda: Äh det är sånt vi har internet till. Så att vi aldrig behöver prata igen.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var inte porr ju. Det var cakefarts.

2009-04-10 @ 16:59:26
URL: http://projectoslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0