Därför

Vet ni varför jag inte skriver?
För att jag är lycklig.

Dagarna flyter på utan början och utan slut. Och jag simmar runt i min tillvaro och känner mig otroligt tillfreds. Jag har kommit in i lite av en rutin. Och jag känner - herre gud vad jag har saknat rutin. När hade jag senast rutin i min vardag? Vet inte. Men nu är den här. Och jag älskar det.

Jag trivs med det mesta just nu. Lägenheten är underbar, jobbet går bra. Speciellt bra med jobbet är att där finns min kollega som jag pussar på ibland. Mest när vi är fulla. Sedan så vet jag inte vad som händer mellan oss, men vet ni vad? Det spelar ingen roll. För jag trivs så bra som det är nu. Någon jag springer in i ibland, ger ett kort ögonkast och ler väldigt menande. Sedan blir jag blyg, slår ned blicken och springer vidare.

Sedan tar dagen slut innan den har börjat och jag kan mysa i lägenheten tillsammans med min allra bästaste Amanda. Kan man begära mer av livet? Tror inte det.

Och sedan i sommar, så blir det Mallis med Linn. Jag längtar efter att träffa henne.

Kommentarer
Postat av: ullisar

tihi! "bästaste"! gissar om jag blir lite mallig nu ;)

- fast det kanske jag inte ska bli?



härligt att du är glad Hanna! då blir jag också glad!

2009-04-22 @ 22:45:57
URL: http://ullrika.se
Postat av: Nergfol

Sluta vara lycklig och skriv istället!!! ;)

2009-04-25 @ 17:18:27
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är lite tråkigt att du inte uppdaterar så ofta längre. Jag brukade följa din blogg varje dag!

2009-04-25 @ 18:11:03
URL: http://dengamlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0