Fördelar

Det finns många anledningar till att älska en födelsedag.
Paketen, faktumet att man överlevt ännu ett år, kanske har man blivit klokare, uppmärksamheten eller att få ha en egen dag. Men det bästa är nog hur man kan komma undan med precis allting när man fyller år!

- Du måste köpa en biljett!
- Men kan jag inte få slippa? Idag fyller jag år!

- Varför är du sen till jobbet Hanna?
- Idag är min födelsedag!

- Vem tog sista toapappret??
- Jag tog den som min födelsedagspresent!

- Sneeella shifen. Kan inte jag få surfa Facebook hela dagen? Det är ju min stora bemärkelsedag.
- Tja.. okej då. Det händer ju bara en gång per år.

Så jävla nice. Det här skall utnyttjas ända till 23.59.

Kommentarer
Postat av: Korven

åh va underbart det är att fylla år :D



Jag hade glömt bort ( i ca två timmar) att det var min 17-årsdag i våras, då jag gick och lånade en bok. När jag uppgav mitt personnummer började bibliotikaren sjunga "ja må hon leva". HAHAHAH

2008-09-04 @ 10:16:41
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0