Till landet pølse

Nu är jag på väg igen, denna gång till Danmark. Vi jobbar mycket med events och nu är det dags för ännu en färgsprakande show i Odense. Jag är väldigt, väldigt glad att jag hinner följa med innan det är dags för mig att sluta hos Forever.

För det här är inte jobb, det här är rent nöje. Varje gång jag står där, sekunderna innan showen börjar, går pulsen upp och jag fylls av en massiv adrenalin-rush. Jag tänker att det är så värt det; alla dagar, veckor och ibland månader av planering för att skapa det här eventet. När allt faller på plats är jag lyckligast i världen.

Jag vet att det här är vad jag vill jobba med.
Och det är en tröst, ett hopp och en ledstjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0