Liseberg idag

Hanna: Fan. Innan vi drar ska jag i alla fall spela på chokladhjulet en gång. Ska du inte spela med? Tänk om vi vinner!?
Lina: Neej. Jag lägger hellre mina 20 kronor på godis, då får jag i alla fall något för dem.
Hanna: Äääh lägg av. Man har antingen tur i spel eller i kärlek, och helt ärligt så är mitt kärleksliv katastrof just nu. Allt talar för en vinst.
Lina: Det finns hundra nummer att välja på, chansen är minimal. Vilka ska du välja?
Hanna: Rakt fram, första bästa. 26, 27, 28, 29, 30 känns bra. Nu kör vi! Kom igen nu lilla hjulet, snurra mer.. mer.. stanna.. stanna sa jag.. nej.. den misssade.. nästa varv kanske.. snälla.. kom igen nu. Stanna, stanna, STANNA!!
Lina: åååh, vad blev det? Vad blev det? Vad är det? Den stannade ju mitt i mellan!
Hanna: Aaaaaaahhhh!!! Vinst..till.. nummer 30!! Det blev en stjärnvinst! Fucking jävla Stjärnvinst!! S-T-J-Ä-R-N-V-I-N-S-T !!!!! Jag som aldrig vunnit, någonsin. Jag vinner aldrig, det är helt sjukt. Åh.. vad barnligt, löjligt, ohejdat glad jag är. Åh.. ja, vad glad jag är.


Kommentarer
Postat av: DD

hahaha...jag har enbart förlorat pengar på dom där...aldrig ens en såndär minichoklad. Enda gången jag vinner är på barnens "vinst-varje-gång" lotterier..=/



Hoppas du blir riktigt fet!!!! ;D



2008-09-14 @ 17:29:32
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: joel

Fan, det enda man blir bitter för är att det inte är superstora rutor, typ 10x10cm...



Tack för godisposten btw...



Dom går nog åt ;)

2008-09-14 @ 21:25:28
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ÅH! Grattis!

Bjud när du flyttar till Oslo.

(ja, jag förväntar mig att du sparar en bit till mig!)

2008-09-15 @ 00:11:02
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: t0tta

Grattis!!... Jag har aldrig vunnit nåt heller, och de sista tre åren, har jag bara varit tacksam över att jag INTE har vunnit ett jätte-kex-choklad... Hur kul hade det varit att vinna något ,man inte kan äta ändå? Och dessutom tycker är jättegott.. Nä fy...

2008-09-15 @ 16:44:19
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: hanna

men fy fan.

grattis.



Jag antar att den är slut vid det här laget (jo, det får plats precis hur mycket kexchoklad som helst i en mage. jag har provat. det tar aldrig stopp) men nästa gång du vinner får du gärna skicka över hälften till mig. jag blir inte ledsen, promise.

2008-09-15 @ 17:20:54
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: Marie

Smart att vinna en storvinst det sista man gör. För några år sedan vann minstadottern ett jättemonster till elefant precis när vi kommit in nästan. Denna 20-kilosklump fick vi sedan bära runt i många timmar. Hon var så klart lika glad som du - hon var nästan mindre än elefanten och slapp ju bära den själv.

2008-09-16 @ 09:10:04
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: J.

svårt att inte vinna stjærnvints nær man vinner och det ær det enda som finns...

2008-10-02 @ 14:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0