Bandit Rock

Förmågan att göra ingenting är uppenbarligen något jag saknar.
Vad som skulle bli en trevlig hemmakväll med bara mig, chips, dips, gröna saker samt CSI blev en release fest för Bandit Rock, den nya radiokanalen i Göteborg. Allt som Meijer lovande var sant, vi kom in på VIP-avdelningen och slapp betala ett endaste dugg. Istället bjuds det på buffé, fri bar och massor med choklad.

Jag och Joavana spenderade större delen av kvällen med att gömma gratis-godiset i diverse fickor, vinklar och vrår. Det gäller ju att ta för sig, så det inte går till spillo.

Vad det gäller kändis-närvaron får jag säga att den var ganska låg. Höldpunkten låg när jag skymtade Casper Janebrink, ledsången i Arvingarna, bakom en ölflaska. Och där stannade han, resten av kvällen. Nära, nära baren.

Ändock var det väldigt kull att få springa runt och känna sig lite speciell, jag förstår hur vissa människor kan bli helt beroende av premiärer och kändisfester. Alla springer runt och låtsas vara viktiga, men är innerst inne lite osäkra. När de träffar någon ny antar de att denne är inflytesrik, eftersom han/hon ändå är på den väldigt vippiga festen. Fjäsk startar åt båda håll, och så är en karusell av bekräftelse igång.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha, jag kan inte tvætta.

Jag vet inte hur man gør.



Har øverlæmnat det helt till O-G! :)

2008-09-13 @ 23:21:10
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej Hanna! Sorry att jag inte svarar förrän nu, har inte vart så aktiv på bloggen och en massa andra dåliga bortförklaringar men iaf. Tyvärr så är stekpannan full. Linus flytta in nyligen så nu är vi 6 dock snart 5 men vi har bestämt oss för att inte vara mer än 5 max 6 stycken kortare perioder. Men när är det bestämt att du kommer hit till Norge då? Mycket att krångla med? Klem

2008-09-14 @ 12:34:55
URL: http://windelov.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoj med gratis. brukar bli extra kuligt av nån anledning?!



ps. skippa Bandit för Planet Rock, om du vill ha bra musik alltså! och höra alice cooper jiddra på förmiddagarna.

2008-09-15 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0