Uppdraget slutfört

Jag har rymt över helgen och trampar åter svensk mark.
För att räkna min resa som lyckad hade jag satt upp två delmål:

  1. Klippa och färga håret.
  2. Bli totalt idiot-full.

Exakt hur lyckad punkt ett blev ser ni nedan. Jag är galet nöjd med bög-Markus jobb. Färgen, klippningen, föningen.. I love it. Det är nästan så att jag blir lite kär i mig själv, varje gång jag går förbi en spegel. Då stannar jag till, slänger lite med manen och tittar sedan hastigt omkring för att säkerthetsställa att ingen såg min plötsliga impuls av fåfänga.




Med en såda triumf redan på första punkten fick jag lägga manken till för tvåan. Och nog arbetade jag hårt. Med en Bag in Box i högsta hugg tog jag sikte på Göteborg och en gammal arbetskollega.

"Nu jävlar ska jag bli full!" hälsade jag, och så svepte vi glas efter glas.
"Vafan händer inget för?" undrade jag, och svepte ett par extra för säkerhets skull.

Tja, vad jag kan mer säga förutom MISSION ACCOMPLISHED. Jag blev tokfull, helt fantastiskt kalas och packad som en dåre. Vinglade runt på gatorna, kissade kors och tvärs, smög mig in genom branddörrar, ringde pinsamma samtal till min förra VD och spydde ned en hel spårvagn.

En kaskad av röda uppkastningar och medpassagerarna hade första parkett. Sedan tackade jag för mig och steg av, de fortsatte dock resan tillsammans med resterna av min big mac. Haha fy fan vad de hatade mig. Med all rätt, givetvis.

Jag är supernöjd.

Kommentarer
Postat av: Sketis

Usch... Alkohol är satans uppfinning och är verkligen bara skit...



Annars hade man ju inte haft "Satans kul", blivit "skitfull" etc. Ingen säger väl "Gudkul" eller "Jesusfull"? (Trots att skapa vin var en av Jesus bästa egenskaper :P)



Nepp.. Så tacka faanskapet nu :OP haha

2008-10-25 @ 17:33:07
URL: http://sketaful.blogg.se/
Postat av: Mari

Sitter o gapflabbar jättesexigt - jag e apförkyld o hes! Du är underbar Hanna - din lilla potät! Och skitsnygg i manen!;) Och håller tummarna för alla jobb du sökt, webbdesign...eller det där som du inte vet vad det gällde;D



Gör en sida för min sajt? Hehehe!(skoja mest...eh...)



Kram på dig!

2008-10-25 @ 18:50:39
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: t0tta

Oj... Har för mig att sånt brukar ge upphov till välförtjänt baksmälla??

2008-10-26 @ 02:00:40
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Dagens Eko

Alla har vi nån gång visat sig själv och omgivningen hur bra man hanterar alkoholen ;)

2008-10-26 @ 07:44:35
URL: http://dagenseko.blogg.se/
Postat av: Amanda

Gött att du kom ut till slut!

Haha, den här berättelsen fick mig att tänka tillbaka till våra veckor med halvmisslyckade återkommande 00.17-kvällar! :D

Hahaha! Känns så längesen. Fan va vilda vi är, du och jag...

2008-10-26 @ 16:19:34
URL: http://projectoslo.blogg.se/
Postat av: DD

OK, jag måste vara korkad men jag fattar inte poängen med att bli tokfull och spy på spårvagn. Ha kul fattar jag. Dricka mycket och må bra fattar jag också. Men tokfull??? WHY THE HELL????



2008-10-26 @ 23:08:13
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0