Kan det bli för mycket?

Kära dagbok.
Jag har ett problem.

Träffade min nya arbetskollega idag, en glad tjej som heter Anja. Hon är som vilken tjej som helst, förutom en sak. Hon har helt gigantiska bröst. Vi snackar kollosala meloner, saftiga bomber och en hylla aldrig tidigare skådad.

Som innehavare av bröst modell större är det väldigt sällan jag träffar någon som går förbi i kupstorlek, och nu träffar jag den här donnan som får Pamela Andersons behag att likna två mygbett.






Problemet ligger givetvis i att jag inte kan sluta stirra. Så fort Anja pratar med mig dras blicken obönhörligen nedåt och helt enkelt vägrar möta hennes ögon. Istället är det tuttar, tuttar, tuttar för hela slanten. Det hela blir inte enklare av att jag med mina nätta 158 cm befinner mig precis i bröst-höjd på i princip varje kotte jag möter.

Jag kämpar för att verka normal, inte stamma och att någon gång vila blicken på ett annat ställe, men det är en evig kamp.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag førstår ditt problem.

Brøst ær det bæsta som finns!

Och allt før svårt att hålla sig borta ifrån.

2008-10-29 @ 00:01:20
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: t0tta

Du skulle haft min uppväxt... Ända sen jag var liten, har jag känt en kvinna som nu EFTER förminskningoperationen, har bröst ner till ljumskarna ungefär... Tro mig. Man vänjer sig.

2008-10-29 @ 01:22:59
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Linn

jag börjar tro att du är någon slags dubbelgångare.



Båda är vi stora-bröst-hatare och 158 cm över marken..

DET är inte ofta jag träffar någon som är. dock har vi ju inte träffats but still.

;)

2008-10-29 @ 11:28:17
URL: http://unstylisch.blogg.se/
Postat av: lyssie

hur har den där Linn fått en uppfattning om att du är en brösthatare?! haha....

peka på föregående kommentar





ne men vad kul sits att hamna i asså :p jag skulle bara bett om ursäkt o berättat om problemet hahahahaha... but thats just me... ;o hahaha... puss !!

2008-10-29 @ 22:35:03
URL: http://alyssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0