Hanna som sykepleier (sjuksyster)

Underbara Fredag!

Dagen gick som på räls, jag gjorde ett toppenjobb och lyckades sälja till 10 personer idag! Chefen min var så nöjd att hon lät oss gå tidigare. Fast å andra sidan, vem kan tacka nej till en sådan här snygging?



För er som inte vill missa chansen att se mig och sköna Helena live så står jag vid Aker Brygge även i morgon. Jajamensan, här ska vi tjäna pengar.

Dessutom ringde de tillbaka från ett av jobben idag! Av sju intervjuer föll de för mig och undrar om jag kan börja redan nästa vecka. SJÄLVKLART! Äntligen ska jag bli kvitt det där skitjobbet, så fruktansvärt underbart härligt. Weeeeiii.

Jobbet är rätt och slätt en lampbutik ute i en förort, men det är heltid, fast anställning, och kontorstid, vilket känns som rena gudagåvan just nu. Av de två jobben jag blev intervjuad för ville jag egentligen ha det andra mest, så jag ringde idag och lät meddela hur omåttligt populär jag är; om de vill ha mig så har de chansen nu. De lovade att tänka på saken och skall återkomma på måndag.

Tja.. vad kan jag säga. Livet är så jävla sweet just nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni ser verkligen ut som narkossköterskor som kan knocka vem som helst med lite gas... eller en blick!

2008-10-18 @ 00:15:20
URL: http://leyaridgeback.blogg.se/
Postat av: Anna

Heja Hanna och grattis med nytt jobb! Härligt!



Men jag hade nånstans i mitt stilla sinne trott att de där sjuksköterske kläderna skulle vara såna där vita sexiga tajta saker. Ack så besviken jag blev :)

2008-10-18 @ 14:58:53
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Joel

fan, det ser ju ut att lösa sig med livet..



en annan vaknade precis och ska snart till att börja dricka igen..



Kul med alkohol när man är bakis.



men vad gör man inte för att bjuda p på sin första ute-supar-helg sedan mars

2008-10-18 @ 15:23:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0