Date med.. pojkvän?

För en tid sedan mötte jag en kille på en fest. Vi spanade in varandra, snackade och bytte så småning om nummer. Inget med hände efter det, allt rann ut i sanden och vi hade ingen mer kontakt.

Några veckor senare ringde Joel och meddelade lite smått roat att det gick ett rykte på stan, ett rykte som handlade om mig. Enligt detta rykte så skulle jag och killen från festen vara ihop! Jag skrattade rått åt det, det var så långt ifrån sanningen man bara kunde komma. Killen i fråga blev givetvis retad i det oändliga. Vi hördes aldrig mer.

Tills nu.
Idag trillar följande sms in:
"Hej igen! Eftersom vi är ihop får jag väl höra av mig :) Vad gör du ikväll?"

Först fattar jag ingenting. Sedan inser jag att snubben faktiskt visar prov på humor och jag skrattar högt. När han frågar om han får bjuda ut mig så tänker jag "varför inte?"

Och det var sagan om hur det kommer sig att Hanna har gått och blivit utbjuden på en lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Wow! Jag trodde såna rykten tillhörde tonåren...

2008-10-12 @ 02:01:48
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Amanda

AHAHAHAHAHAHAHA! GUSTAV!!! :D

Jag älskar verkligen alingsåsrykten! Min favorit är fortfarande det om mig att jag var gravid när jag va typ 16-17. Tydligen hade min pojkväns lillasyster berättat det.

Konstigt... jag tror aldrig jag har haft någon pojkvän med lillayster...



När ska ni ses? :D

2008-10-12 @ 11:32:45
URL: http://projectoslo.blogg.se/
Postat av: ullrika

oj så spännande! blir detta en dejtingblogg nu då?

2008-10-12 @ 14:10:28
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0