Att bo i en resväska

Ända sedan jag kom hem från Australien så har jag bott i en resväska. Har aldrig funnit motivationen att packa upp, eftersom jag ändå måste packa den gång på gång. Den har legat där på golvet och stirrat anklagande på mig, full med plåtter och bös som är mina minnen från året i Sydney.

Sedan packade jag om den, fyllde på med resten av mina kläder och tillhörigheter och stack till Oslo. 20 dagar senare ligger den fortfarande där, halvtom och redo att dra vidare.

Nu får det vara slut med det.
Söndagen spenderas med att packa upp på riktigt. Alla saker tilldelas en plats och jag gör mig redo för att stanna på ett ställe.



OBS. Bilden är symbolisk.
Jag bor faktiskt inte i resväskan.

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Nämen tackar....



Också jag smyger här inne titt som tätt. Jag älskar kommentarer själv, men helt urusel på att ge. Är inte det lite märkligt.



De bilderna minns jag faktiskt. Det var när ni skule åke hem från Aussie. Men de var i färg och i din expojkes blogg.....som förvandlades till en snuskig sådan då ni gick åt varsitt håll.



=)



Och nu kittlar det lite i kroppen när kändishanna har gett mig lite beröm. Och hur är det att bo i världens dyraste land?



2008-10-19 @ 15:42:59
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Korven

jag gillar deras hemsida skarpt :) Oj, jag som trodd eatt du bokstavligen bodde i den. Vad mysigt det hade varit :)

2008-10-19 @ 18:26:28
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: ullrika

sorry min tråkiga humor, men jag tänkte genast "haha! bo i en resväska!"... å så tänkte du samma :)

2008-10-20 @ 11:23:27
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: lyssie

aaa du babe.. vad glad ja blir o läsa dett ;d SKÖNT att du slipper flytta mer på ett tag..jag har inte tagit bort mina flytlådor från min hall för att jag vet att ja ska flytta senast 1.a juli :( så ja får leva med mina flyttlådor i hallen haha... tlls ja hittat en permanent lägenhet =D som e så svårt o hitta i malmö!!

2008-10-20 @ 12:00:02
URL: http://alyssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0