Klagosång om min personliga finanskris

Alltså, så här fattig har jag aldrig varit i hela mitt liv.
Jag sitter och stirrar på mitt kontoutdrag och kan konstatera att jag har 190.05 kronor att disponera. Det tragiska i den här kråksången är att jag sitter i Alingsås, och en biljett hem till Oslo kostar 200. Jag har således inte ens råd att åka hem. Det är en lustig känsla, det där. Att verkligen inte ha ett rött öre. Att inte ens kunna komma hem.

Att hyran på min finfina lägenhet skall betalas i morgon,
har jag lyckats förtränga både en och flera gånger...

Kommentarer
Postat av: Edvin

You and me both...

2008-11-30 @ 12:45:05
URL: http://nergfol.blogg.se/
Postat av: Lexi

Men man ska alltid betala alla räkningar innan man börjar spendera pengar! När får du nästa lön? Gissar, iom bristande panik i inlägget, att du kan låna pengar av nån... kanske mamma o pappa?

2008-11-30 @ 20:34:31
URL: http://www.boybeater.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0