Hellre ärlig

Det finns en sak jag verkligen respekterar. Och det är folk som vågar säga ifrån. Inget stör mig mer än mesiga fjompar som saknar åsikter eller går med så saker de inte vill. Varför de kan bete sig på detta viset är ju en saga för sig... Kanske är de konflikträdda, kanske har de ingen åsikt, kanske är de mesiga och obetydliga, vem vet. Min poäng är i alla fall att en åsikt och mod att stå för den värderas högt i mina ögon.

Vilket är anledningen till att en kille vid namn Lars imponerade stort igår.
Lars är lite halvtöntig, skelögd och lätt överviktig och var väldigt tyst av sig. Jag lade dessutom märke till ett mönster när han blev, om möjligt, ÄNNU tystare så fort jag kom i närheten. Full på flytande mod tog jag tjuren vid hornen och frågade varför.

Hanna: Du gillar inte mig va?
Lars: Hmm.. nepp. Det gör jag inte.
Hanna: Åh.. ja.. jaha. Okej. Får jag fråga varför? Kan vara bra för mig att veta.
Lars: Ja.. du är helt enkelt för mycket. För mycket tjej, för mycket svensk. Ett stort behov av.. eeum..
Hanna: Bekräftelse?
Lars: Jo precis.
Hanna: Jaha. Ja men det köper jag. Fint att du är ärlig.
Lars: Ingen orsak.

Märkligt nog blev jag väldigt glad av detta. En kille som jag tidigare trodde var ganska mesig visade på integritet och vågade stå för sin åsikt, även när han blev direkt kontronterad. Heja.

Kommentarer
Postat av: Korven

hahahah, låt gå för den här gången :)



WOW, coolt med en kille som kan stå för det. Då kan man släppa det. "han gillar inte mig, fine".



Själv tror jag att om jag skulle fråga personer denna fråga skulle dom blåneka. lame!

2008-11-16 @ 23:10:39
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Lexi

Jo asså, jag har ju missat en del innan och har antagit lite fint att Amir är din pojkvän... Men sen några dagar/vecka tillbaks är du på rss'en så jag är med på de senaste noterna ;)

2008-11-16 @ 23:25:46
URL: http://www.boybeater.org/x
Postat av: Michelle

Hahahaha åååh vilka heta parteybilder haha! De heta killarna håller till i Hemsedal, åk dit vetja! Härliga skidbackar och glada norrbaggar på ferie. :) Sen har de en "vuxenaffär" vid namn Dildodama också, det namnet måste man ju bara älska haha! xD

2008-11-17 @ 02:32:39
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Anna

Visst är det uppfriskande med ÄRLIGA människor!

2008-11-17 @ 14:16:00
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: ullrika

där ser man. missuppfattad mesighet kan helt enkelt va misstycke. mjau. blir lite orolig nu... för egen del alltså...

2008-11-19 @ 22:06:27
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0