God Morgon?

Klockan är två på eftermiddagen, jag fann precis orken att öppna min laptop. Jag är besatt av en sådan fantastisk ångest att jag inte finner ord. Jag vet att det bara är en kemisk reaktion på grund av allt vin som intogs igår, men det är en klen tröst just nu.

Jag antar att Tomas senaste upptåg kan bidra...

Dagen började med att en trött och bakfull Hanna släpar sig upp ur sängen. Så fort jag sätter foten utanför dörren går larmet. Tomas, den elaka, intelligensbefriade, schitzofrena saten hade larmat in mig. Ett avgrundstjut utan dess like skär igenom lägenheten, för att skrämma bort den förmodade inbrottstjuven. Jag får panik och springer runt i lägenheten utan en tråd på kroppen, i fåfänga försök att stänga av larmet. Misslyckandet är ett faktum när larmfirman skickar ut en säkerhetsvakt.

Dessutom har jag ingen frukost då Tomas helt skamlöst ätit upp min mat. Och blånekar, givetvis. Födan har således hittils bestått av bullar med O'boy. Lunch blir en påse morötter. Halleluja vilken söndag.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Det är möjligt att jag lider av PMS just nu, eller nåt, men hade jag varit du, hade jag skaffat ett eget litet kylskåp med lås, samt likaledes skafferi... Lösen på datorn och rummet låst 24/7.. Och gjort allt annat i min makt, för att han inte skulle kunna ta, eller nyttja dina prylar.

2008-11-03 @ 19:37:42
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0