Tidsoptimist Javisst!

Alltså.. jag tror jag har klagat 24580 ggr redan om hur usla folk är så att hålla tiden här nere men här kommer förhoppningsvis den sista historian!

17.00 Inplanerat möte med systrarna på puben.
17.05 Jag anländer trots intensiva försök att vara fashionabelt försenad. Syster nr 1 ringer och säger att de är lite sena, kan jag hålla ett bord?
17.07 Jag köper min första drink och känner mig allmänt vilsen där jag håller ett bord på rökavdelningen. Jag hostar. Flera gånger.
17.25 Ringer och frågar varfan håller de hus?! De har inte ens hoppat på tåget. Anländer om ca 20 min.
18.00 Jag tröttnar på att vänta och lämnar baren.
18.05 De ringer och meddelar att de är framme, vilken gata låg baren på?
18.15 Efter att ha gått vilse kommer de slutligen fram till en butter Hanna. 75 minuter försenade! Det dröjer ytterligare 3 timmar och 5 drinkar innan jag förlåter dem. Det visar sig att jag kan vara jääääävligt långsint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0