the HIGH light

Jag måste bara berätta om var vi åt middag igår.
Om ni någonsin är i Bangkok får ni verkligen inte missa detta!!

Högt, högt ovanför mark. På 52 våning närmare bestämt. Under bar himmel och med Bangkok runt omkring blir det den bästa middagen någonsin. Och vilken service! Man får inte göra nåt själv. Inte ens gå på toa, nej då. De ledde mig hela vägen dit. Jag var mycket nöjd när även min handväska fick en egen pall, för på marken kan den ju inte stå!

Vi kände oss som gudar och hela kalaset gick inte på mer än 300kr.








Alltså, det går inte att förklara.
Boka biljett till Thailand, åk dit och testa själv. Det är det enda rätta..

Kommentarer
Postat av: ullrika

300 spänn?? låter ju inte klokt! för ett sånt ställe? säkert att ni inte räknat kursen fel?!



jag är som du kan se "i chock"!



härligt för er iaf!

dags att lämna bangkok nu väl?

antar ni inte kan hålla samma höga standard hela resan igenom :)

2008-05-31 @ 16:40:40
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: J

Å det änna`brände till i magen.

Vad gör jag här? Jag vill vara däär:(

2008-06-01 @ 05:19:21
URL: http://joannam.blogg.se/
Postat av: ullrika

säkert att det inte var 30000 baht!!?

2008-06-03 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0