Chill out

Jag måste bara dela med mig.
Fick just ett mail från en kär vän sedan många år. Hon är lätt den coolaste jag någonsin träffat. Det finns inget som kan få henne ur balans. Vilka äventyr hon än ger sig ut på klarar hon av dem med bravur.

Till exempel när hon 2006 gick cirkusskola i England. Väl antagen och framme i Bristol meddlar CSN att hon inte får några pengar. Alls. Nada. Ääääh inga problem, hon bor i övergivna hus och ansöker för stipendier istället. Asball.

Nu är hon ute på en asien-turné.
Så här skriver hon:

"hej vannen!
nu sitter jag i en bergsby i norra indien, det e dyrt men svalt! vart guld!
jag har tappat mitt resesallskap. han kom inte av taget.. sa nu e jag allena..
vet inte vart jag ska ta vagen nu, kanske nepal kanske aka hem genom pakistan osv..
men jag vet inget sakert."

Stencool. Chill out. Har tappat bort sitt resesällskap men.. Inga problem!
Don't worry be happy.
Där har vi livs levande wonderwoman.

Kommentarer
Postat av: ullrika

äh. sån där önskar jag att jag är men det har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli.

grattis till coola kompisen!

2008-05-04 @ 20:21:54
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Clara

OJ! helt lugn och allt:):) men övergivna hus lät inte allt för trevligt:S tänk så hade dom börjat riva huset hon låg och sov i liksom..:O

2008-05-05 @ 08:55:35
URL: http://CMK.blogg.se
Postat av: Sandra

wow vilken tjej och vilken inspirationskälla! Jag tror verkligen att alla kan vara sådär om man bara vill!
Och tack för födelsedagsserenaden, svengelska är ett mycket underskattat språk som borde användas i fler formella sammanhang!
Ha en super dag!

2008-05-05 @ 11:37:43
URL: http://sandraofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0