SurfCamp Australia

Jag har länge haft siktet inställt på att lära mig surfa. Det är ju ett bland alla måsten när man är i Australien. Flera helger på raken har jag sagt "nu  ska jag lära mig surfa", men så kommer saker imellan, så som det lätt blir.

När jag äntligen fick tummen ur röven och skulle boka hos SurfCamp Australia ser jag till min besvikelse att alla resor är fulla långt in i Aprill. Skit också.

Skriver upp mig på en reservlista och tänker inte mer på det. Tills de ringer mig idag!
"Hej vi har en plats ledig. Intresserad?

Klart jag är! Säger jag på fläcken och gör en lustig lycko-dans när ingen ser. Det ska bli väldigt kul. Många timmar i en buss för att komma till legendariska Byron Bay, men sedan väntar två dagar och två nätter med sol, bad och surf. Det ska bli kul. Det ska bli väldigt kul.

Joel stannar hemma så det blir jag helt alena. Första gången sedan vi kom hit jag äventyrar på egen hand utan att känna en käft. Ska bli mycket spännande. Hoppas såklart på många nya vänner, även fast det kanske bara blir över en helg. Därför borde jag nu nanna kudde ganske omgående, det är möte imorgon 6.15 på stationen! Woah! Ingen sovmorgon här inte.

Kommentarer
Postat av: Scream and Shout

Fan va häftigt! Personligen skulle jag aldrig våga surfa, vilket mest grundar sig i vattenskräck, men ändå! Ha det roligt på brädan! ;D

HAHA! Så hårt behöver du inte hålla. För inte nog med att jag är kort (155), så har jag knappast armar som sträcker sig ända bort till Australien. Och även om jag hade det så hade jag inte vågat sträcka dem dit i alla fall. Världens farligaste djur kan gott fortsätta hålla sig på flera kontinenter ifrån mig ;D

Och det där med nakenbild. Det är så svårt att hålla reda på i dagens läge. Mejlen rent utsagt svämmar ju över med dem. "Åh, du fantastiska bloggskribent, bedeöm min lem". Men jo, det kan vara så att din boyfriend blottade en och annan nipple i min inkorg :o

2008-03-06 @ 16:05:31
URL: http://screamandshout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0