Halloooo bojje

Hejsan folket.

trots folks dumma avbojninbgar ble3v det fest anda. joel har ft 10 bars och jag e imnte lagt efter serni. Emma florsvann nagonstans, vet inte vart. hon fnittrar pa telefonen ifa. joel oc jojje festar mera. varfor sitter jag pa ett inetnet cafe? vet inet. borrde jg gga tillbaka och dansa me>? jaaaaaa
det ar sjukt ku. jaf ar sa svattig. fresh i know.

vi dansar som fan,. joel bar pa kvinnor och jag ar faktiskt helt galet fuull.

nej, nu festar v lite mera tycker jag.

hej sverige. jag slkar er!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha!
Jag märker att du är redo att festa med mig! ;)

2008-03-13 @ 15:31:25
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0