Tapas ikväll

Jag och min kära moder firade en lyckad första arbetsdag. Jag hinner knappt sätta foten innanför dörren innan kontraktet blir förlängt med en månad. Sedan kanske det var så att jag var för puckad för att förstå det från första början, men jag är lika glad för det.

Kalasandet äger rum på Carmens Bodega, för idag är det nämligen tapaskväll.
Med tvivelaktig service och god mat har de tagit över nattlivet på måndagar, utan värst mycket konkurens. Det är ju ändå Alingsås vi pratar om.

Mina reflektioner från kvällen handlar mest om Herre Gud vad jag saknat Sverige, samt oh jisses vad gott man sover efter en flaska vin.

Ciao Bella.

Kommentarer
Postat av: ullrika

Jag har en känsla av att tvivelaktigt god mat utmärker de flesta svenska krogar på måndagar! - det är väl inte för inte som söndagar är krogpersonalens egen lördag?



Hoppas det var smaksens iaf!

2008-06-23 @ 22:59:19
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0