Alltså IKEA är förjävla bra

Har just fått nippran på IKEA Kållered och kan stolt visa upp ett 94 cm långt kvitto. För det är längden som gäller, det vet ni väl alla? Längden på IKEA-kvittot. Ju längre desto bättre, så är det alltid.

Dessutom är jag mycket nöjd med slutsumman av 2035 kr, vilket ger mig resultatet 21,648 kr/cm. Lyssna här modebloggare, det är vad som verkligen gäller: Krona Per Kvitto-Centimeter. Eller KPKC som alla coola säger.

Stureplanisarna vill ha så högt KPKC som möjligt och handlar således bara på affärer med liten text.

Scientologerna vill bara ha primtal som KPKC och blir fast i affären eftersom matten inte går att lösa.

Själv vill jag ha lågt KPKC och finner 21,648 mycket tillfredsställande.
Det är nästan så att det pirrar lite...
Men så ser jag ett omonterat bord som väntar på mig och det försvinner ganska raskt.

Kommentarer
Postat av: Mari

Åååh, fan va roligt o shoppa loss på Ikea! Vi ska ha nytt boende inom några månader, sen ska jag oxå shoppa loss ordentligt på detta ställe(som jag äääälskar)

Jag e ju helfånig, men inte visar du bilder på vad du köpt va?;)



Ha en go dag!

/Mari

2008-07-01 @ 09:45:03
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Irre The Blogg Terrorist



"En ny undersökning visar att det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att helt kunna tillfredställa en kvinna.



Däremot spelar det ingen som helst roll om det är Master Card eller VISA."

2008-07-01 @ 13:09:07
URL: http://darknessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0