Tomt

Ja...

Det är tomt här på bloggen. Men det betyder inte att det är så tomt i mitt liv. Jag flänger runt och har mig, är upptagen så mycket det bara går.

Men när jag kommer hem på kvällen och sitter framför datorn känner jag mig återigen bara tom. I ren protest vill jag inte skriva ned en loggbok med vad jag har gjort (fy tusan vad sånt är tråkigt att läsa), och alla mina tankar och åsikter lyser med sin frånvaro.

Hur skulle jag orka bli upprörd över något? Vilka tankar finns det att tänka, som inte handlar om hur jag ska planera min dag? Vart tog inspirationen vägen?

Det kommer nog tillbaka.
Jag hoppas det kommer tillbaka.
Det MÅSTE komma tillbaka.

Jag vill bli mig sjäv igen.

Kommentarer
Postat av: ullisen

det kommer girlie. det kommer!

2008-07-15 @ 22:30:28
Postat av: ullisen

nu ser jag att min kommentar verkar helt opersonlig. det är den inte. det hoppas jag du vet? vad jag menar är;

du kommer bli dig själv igen.

har inte kommenterat ditt überärliga självutlämnande inlägg om Joel. du vet att jag tänker på dig ändå väl?

fetkram!!

2008-07-17 @ 22:17:19
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0