Que?

Fredag kväll och jag vill aboslut inte vara ensam. Min kära mor meddelar att jag får gärna komma förbi och äta middag. Som blir restaurang som blir bowling som bli dricka med min styvbror som blir efterfest med guitarrhero. Allt är så himla cp och jag tänker på alla kvällar i Australien när vi spelade som tokar.

Skickar iväg ett sms till Yvette och berättar hur mycket jag saknar henne och får till svar att de saknar oss med. Dessutom avlutar hon smset med "oh.. and by the way, i'm pregnant. whoops!"

Nu är det ljust ute och jag ska gå och lägga mig. Ikväll skulle bli en lugn kväll som uppladdning inför imorgon. Fy fan vilken rocker jag är.
Min värld är upp-och-ned.

Kommentarer
Postat av: Mari

Att läsa din nakna sanning gör så ont, dels för att jag känner så med dig och dels för att man aldrig glömmer känslan du har nu! Sorgen klingar av, men man glömmer aldrig hur ont det gör! Ingen vidare tröst för dig just i detta nu - men du bearbetar din sorg och bara där är du en bra bit på väg mot...att få må bättre igen! Att läsa dig är som att skala av skinnet med en osthyvel...fy va rått det lät, men ändå...



Tänker på dig Hanna!

Kram!

2008-07-19 @ 10:36:37
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: t0tta

Hehehehe.. Såna avslut på SMS är kul =)

Jaha? Piskade du alla i Guitar Hero nu då? =)

2008-07-19 @ 12:56:45
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: ullrika

spontanfester är oftast dom roligaste.. och dom man mår sämst efter. kan vara av vilka anledningar som helst ;)

2008-07-20 @ 21:56:28
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0