Karatefylla

Jo visst blev jag kalasfull. Jag fick till och med en kratefylla!

Hela lördagen gick i kalasets tecken. Farmor björd på tårta och saft, sedan blev det middagsbjudning hemma hos Amanda, som följdes av födelsedagskalas ute i Partille. Någonstans här tyckte vi det var en bra idé att dra tre tequilashots på raken och sedan röka lika många cigaretter. Jag som inte röker fick en nickokick inte från denna jord och gödslade sedan rabatterna med min lunch.

Envetna som fan sätter vi oss likt förbannat på bussen för vi SKA in till Gretas. På bussen spyr jag och men måste svälja det igen. Euuuuw! Då blev det lite som pricken över i, kanske vi inte är redo för ytterligare en fest.

Det blir således en mycket jobbig tågresan hem där jag gick skyttelrafik mellan en ganska medvetslös Amanda samt en mycket läskig tågtoalett. När taxin är sen och vi väntar i regnet händer det värsta möjliga. Jag börjar saknar Joel helt utan propotioner.Jag blir förbannad över att en kväll som började så otroligt bra bra helt spårade ur och blev kallt och blött.

Förbannad är bra, för då slipper jag vara ledsen och sakna. Med detta i tankarna blir jag väldigt sugen på att bada! Haha. Så där ligger jag i ett varmt bad, är full och sömning. En insikt slår mig att det här är kanske inte det säkraste som finns och jag kryper ned i sängen istället.

Men vad kan jag säga? Jag behöver uppenbarligen övnig på detta området!
Nästan helg kör jag igen. Nu ska min lever trimmas.

Kommentarer
Postat av: Frida

Get back on that horse, girl!

2008-07-20 @ 12:13:34
URL: http://trasi.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Skål för karatefylla! :D

Men shit vad grejer jag lyckades missa då, visst såg du lite halvmongo ut på bussen, men vad är det jag hör! Tågresan hem minns jag mycket lite av. Vet dock att du inte satt bredvid mig hela tiden. Hahaha, fan vilka partybrudar vi är! Jag tror dock att öl är drycken för mig :)

2008-07-20 @ 12:15:00
URL: http://flickanfredrik.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är en annan bild, men jag har inte bytt. Fattar inget. Himla märkligt.

2008-07-20 @ 13:03:40
URL: http://trasi.webblogg.se/
Postat av: ullrika

passa på medan du är ung flicka lilla. efter tjugofem blir bakfyllan knappt värd festen...!

2008-07-20 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0