Favorit i repris

Ja vad vi elsker dette landet!
Norge igen. Hemma hos Emma.

Jag har till och med flirtat så mycket på jobbet att de lät mig vara ledig på måndag. Tills vidare iaf, ifall inga katastrofer inträffar. Så snälla..  ingen går ut i pressen och snackar skit om Aloe Vera på måndag? För i så fall får jag rycka in.

Min mobil har även lagt av. Det blir som en ofrivillig semester. Kan bli skönt men hittills har det vållat mest problem då jag inte kunde meddela Emma att jag var sen, och hon inte kunde meddela att spårvagnarna inte går. Men handlingskraftiga Hanna snor en telefon från en kille på bussen och allt blir lugna puckar.

Trots att vi verkligen längtat efter varandra går samtalen sådär. Vi är knappt vid medvetande, vilket inte underlättar för diskussion. Istället blir det gemensamt dreggel blandat med suckar, inte fy skam det heller.

Jag har fått lön, det är fredag, solen skiner och jag är hos Emma.
Livet är så jävla gött just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0