Besöksrekord

Det är väldigt spännande att se hur jag de två senaste dagarna satt besöksrekord. Nu, som nybilden singel är det helt plötsligt omåttligt intressant att höra om mina humörsvängar, spyor, pinsamma minnen och allmänna svammel.

Är det alla Joels läsare som spionerar på mig? Eller kanske folk som gärna vill ragga men inte vågar? Eller kanske, bara kanske, är det alla mina arbetskamrater som fått nys om bloggen. Där sitter de och skrattar åt mina dumheter samtidigt som de är sjukt duktiga att hålla minen när jag går förbi.

I vilket fall som helst är jag glad. Jag hälsar alla nya läsare välkomna och hoppas ni vågar höra av er någon gång. Jag är precis lika farlig som jag verkar.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hehe, vilken tur att du inte ser farlig ut då ;)

2008-07-22 @ 15:09:09
URL: http://t0tta.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag är inte ny läsare men tar emot välkomnandet med öppna armar eftersom jag inte fått något tidigare.

Jag är i katigorin; Eller kanske folk som gärna vill ragga men inte vågar?



cyberflirtar

2008-07-22 @ 17:53:09
URL: http://leben.blogg.se/
Postat av: Celie

Jag har följt din blogg ett tag. Började läsa den när du fortfarande var kvar i Australien!



Ha en bra kväll!

2008-07-22 @ 21:28:36
URL: http://trolletc.blogg.se/
Postat av: Jonna

Läser visserligen Joels blogg men började läsa din blogg i samma vända :)

2008-07-23 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0