På gång för gång

God morgon Hanna!
 - God morgon

Du ser fasligt snygg ut idag, är de byxorna nya?
 - Men tackar! Ja det är de faktiskt, fick köpa nya shorts igår när jag insåg att jag inte har några vandringsvänliga byxor. Jeans är hot men inte praktiskt.

De ser gudomliga ut, hoppas du köpte ett par till i svart?
 - Ja det är klart! 200 spänn styck, rena kapet.

Är du laddad nu inför dagen?
 - Jajamen. Har slängt i mig en brakfrukost och ska packa ned all massäck alldeles snart. Sedan blir det på med bekväma skor, solkräm, ryggsäck och solglajjor. (Oj hoppsan nu använde jag ett sånt där pinsamt ord igen. Men glajjor är jättekul att säga, prova själv!)

Vem är det som står och petar dig på axeln?
 - Det är Joel. Han är nog lite stressad. Han tycker jag ska göra mig i ordning istället för att prata med er.

Det låter som en bra idé...
 - Ja okej då. Jag går väl. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: t0tta

" - Det är Joel. Han är nog lite stressad. Han tycker jag ska göra mig i ordning istället för att prata med er."
Hmmm.. Den där mannen din, får nog sätta sig i skamvrån och tänka över sina prioriteringar ett tag. *nickar bestämt* Hoppas ni får/har en kul vandring =)

2008-01-11 @ 23:18:57
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: t0tta

Hahaha, ja se där.. Då hade du ju hunnit skriva maaaassor till =)

2008-01-12 @ 10:15:34
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0