Mera mumsiga mellanmål

Åååh Jag åt just ett så gott mellanmål. Blev helt salig efter första tuggan, och det slutade med att jag slickade tallriken ren. Det bästa av allt - det är nyttigt också!

  • Skiva ett äpple. Skär bort kärnhuset.
  • Stek tills du är nöjd. T.ex. när de mjuknar.
  • Häll på bra med kanel och mindre med socker. Grina inte över det, äpplena är otroligt söta av sig själva nu när vi stekt dem.
  • Serveras med en klick vaniljsås, glass, kesella vanilj eller liknande.

image79


Nu tycker jag att alla som läser detta ska gå och laga sig en portion med en gång!
Och där med basta.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hahaha, klockan 23 på kvällen?
Men nu blev t0tta rysligt sugen på vaniljsås.. Mindre bra.

2008-01-13 @ 22:57:09
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Joel

kan du inte laga den till mig någon gång..... herr basilika hälsar :)

2008-01-13 @ 23:04:27
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0