God Morgon världen

Vaknade 10 minuter innan väckarklockan går igång. Låg listigt och funderade på om jag skulle somna om igen men övergav den idén. Lunkade upp och firade all extra tid jag fick med att surfa runt på internet. Även fast mina 10 fria minuter är borta nu så känner jag mig cool-lugn. Eller kanske ko-lugn. Vet inte.

Är fortfarande inne i något sorts lyckorus sedan gårdagen. Det är inte mycket man kan klaga på i mitt liv nu. Är det så här det känns att vara lycklig?

Sängen kallar. Tror jag ska krypa ned bara lite. Liiiiite lite grann. En kortis. Sedan blir det frukost med äggmacka, jag lovar. Snart.

Kommentarer
Postat av: t0tta

Hahaha, ja det är rätt.. klart han ska lyssna.. och lyssan... Och lyssna *S*

2008-01-20 @ 23:16:24
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: joel

ojojoj, disskuterar ni mitt liv nu igen... :)

2008-01-21 @ 01:58:01
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0