Finaste komplimangen

Läste just Amandas blogg där hon faktiskt hade skrivit om mig. Självklart är detta kul och trots att läsarskaran är begränsad får jag lite jag-är-berömd-och-kändis fladder i magen, sådär som man får. Hehe.

Och trots att det är hur kul som helst att hon finner mig intressant nog att nämnas är det nog hennes beskrivning av mig som värmer mest. Hon skriver att jag är hennes vän/"syster"

Syster.

Är inte det den finaste komplimangen man kan få?


image105

This is Amanda. A.k.a Flickanfredrik.


Hm..



Okej... bilden är LITE photoshoppad.
Skulle bara dölja ett rött öga men sedan kunde jag inte sluta!
Det är så jäkla kul med retuschering. :D :D

Här kommer originalet. hederligt snott från hennes facebook. Sorry.


image106




Kommentarer
Postat av: t0tta

Hahaha, då vet jag var jag ska skicka mina foto nästa gång jag har ätit något jag är allergisk mot.. Vilket leder mig till ämnet, ditt ansikte.. Det är ju inte omöjligt att du är känslig mot något du har ätit... Utslagen jag får, ser ut som finnar.. De flesta.. De andra växer sig enorma och kliar, så man håller på att få spel och lite till. Men det är bara om jag reagerar mycket. Får jag bara en liten reaktion, så håller det sig till "finnar".

2008-01-25 @ 13:57:59
URL: http://t0tta.blogg.se
Postat av: Amanda

Oj, detta inlägget hade jag missat! Förlåt, kära syster! :) Bilden blev verkligen jättefin!
Ska jag använda överallt nu! :D

2008-01-31 @ 08:49:43
URL: http://flickanfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0